Thursday, June 14, 2012

Cum a fost la Desigual UndieParty București

Frumos! Așa cum mă așteptam!
Astăzi a avut loc event-ul mult așteptat de cunoscători, televiziuni, ziare de cancan dar și de restul populației și anume Desigual Undie Party București 2012.
La ora 6 dimineața dacă ajungeai în fața mall-ului Baneasa Shopping City erai întâmpinat de aproape 100 de oameni, lipsiți de inhibiții, care așteptau cu sufletul la gură să se dezbrace și să intre în magazinul Desigual pentru a-și alege hainele viu colorate, hainele mult dorite. Deși inițial s-a făcut o listă cu ordinea celor veniți, listă pe care lumea spera să fie respectată, în momentul în care s-a dat start la intrarea în mall, s-a uitat  complet de orice listă și s-a trecut la binecunoscuta îmbulzeală. Astfel, unii care așteptau de la ora 3 noaptea au rămas pe dinafară. :( și îmi pare rău pentru ei dar mă bucur pentru mine și un prieten de-al meu, care am intrat al 46-lea, respectiv al 97-lea. :)
Mi-am luat hăinuțe foarte drăguțe și cu ocazia asta vreau să le mulțumesc celor de la Desigual pentru că îmi oferă ocazia să mă îmbrac de la ei an de an :-D

0 comments: